Lång dag som nu äntligen är slut...

En dag som känts oändligt lång. Den tog lixom aldrig slut? Helt utmattad på nåt sätt. Så nu tänker jag knyta ihop min lilla påse med allt bra som hänt idag och fylla på energiboosten👍🏻 Sen blir det sängen...så trött! 

Var och hämtade katterna idag❤️ Mina små älsklingar! Har saknat dom SÅÅÅ MYCKET! Finaste C hjälpte mig med skjuts idag igen, så himla fin och så otroligt snäll han är den mannen! Bäst! 

I morgon ska det lyssnas på musik på ett litet mysigt ställe i Göteborg med C och Bettan, ska bli riktigt kul faktiskt. Sen sover hon över så tar vi lördagen här hemma med mys, mat, musik och så klart...TJÖT🤪 Ja, alltså det är det vi har sagt i alla fall, sen vet man ju aldrig vad som händer😉 
(null)
Wilmer och Kiwi❤️❤️

Nu säger jag gonatt till er alla❣️ 

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0