Insomnia de lux!

Jösses så trött jag är! Det finns inget värre än att inte få ordentligt med sömn, när det kliar i hela kroppen av trötthet men man blir så övertrött att man inte kan sova.Där befinner jag mig. Varje dag i stort sett. Svaret på frågan varför det är så är för mig ganska enkel, nämligen att det sker för mycket runt omkring mig för tillfället och jag har otroligt svårt att slappna av. Det går runt som en circus i huvudet på mig. Blandning mellan ångest, glädje, sorg, lycka, olycka, apati, överenergisk, frustration, lugn och harmonisk, idérik, slutkörd... Ah, lite grand om hur det funkar i mitt liv och med mig för tillfället. 
 
       Suck...Lite så jag känner mig...
 
MEN! Mycket som jag ändå ser så fram emot, jag har stora planer för mig själv och min karriär. Jag tänker lägga hela min själ i detta. Ska gå på mitt första event på söndag, där börjar jag, där kommer jag att få den boosten som får min självkänsla att skjuta i höjden, där och då startar jag mitt eget, bli min egen, äntligen! 
 
 
 
Precis så är det, och jag har många år kvar att bevisa, framför allt för mig själv, att jag är stark, att jag har viljan och evisheten att lyckas! För det ska jag💪 Det ska bli så otroligt givande och roligt, längtar!
 
Ja, annars så har jag lite annat roligt som väntar, bl a min nya tattoo💜 Eller egentligen en blandning mellan dessa 2 små skönheter:
 
          Mina små unicorns!
 
Det ska bli underbart att äntligen få just den tatueringen! Har velat göra den ganska länge, men har lixom inte kommit till skott förrän nu. 
Annars är allt som vanligt nu när det börjar bli kallt ute, nämligen Kiwi och hennes älskade element😂
 
 
Ni får ha en underbar onsdag kära ni💜 Ta hand om er! 
 
Peace, Love and Rock n Roll🙏💓🤘
 
Miss V
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0