En slapp dag...

Onsdag, inte mycket som blev gjort idag. Mådde inte alls bra. En begynnande förkylning känns det som, men trotsade känslan och drog iväg med Steffi till gymmet och körde kettlebells💪🏻 Trodde ärligt att jag skulle svettas ihjäl, hur kan man    svettas så mycket? Kan ju eventuellt bero på att jag inte mådde helt hundra visserligen. Men ytterligare ett underbart pass avklarat! 

(null)

Igår, tisdag alltså, var det en sån där dag då jag verkligen hade fullt upp från morgon till kväll. Total rusningstrafik! Började med att handla hem hur mycket som helst, efter det träna, tvätta, städa, samtal med vissa instanser (frustrerande), allmänt mycket över lag helt enkelt. Men hela dagens spring avslutades med en fantastisk middag😊 Var hemma relativt tidigt, dödstrött! Tror jag somnade innan huvudet landade på kudden. 

Hittade förresten ett roligt kollage från 2015 med foton på Stephanie och mig. Jösses vad tiden springer iväg. Helt sjukt galet! Tänkte lite för mig själv när jag tittade på det, vad gjorde jag då? Hur mådde jag? Knepigt på nåt sätt, att inte riktigt minnas? Men det jag i alla fall VET är att jag fortfarande är lika "crazy". 


Nä, dags att försöka få lite sömn. Ska iväg med Steffi i morgon bitti. På eftermiddagen har jag ett viktigt möte dessutom, så jag behöver min skönhetssömn. 
Gonatt mina godingar❣️

(null)

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V. 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0