En underbar lördag💜 och några timmar till valet 2018...

Vilken underbar lördag❤️ Började egentligen med att jag försov mig, missade min tvättid, började med tzatzikin samtidigt som jag pratade med Bettan och märkte att jag glömt gurka som är ett MÅSTE i tzatziki. Då hade jag 10 min tidigare varit på Hemköp införskaffat det som saknades. Förutom gurka då. För att det var ju..öh...inte viktigt😂😂 By the way, gurkan kom😊

SÅÅÅÅ BRA det blev! Lugnt å skönt hemma. Med de finaste jag har💜 Lyckad kväll verkligen! 
I morgon är det val. Kändes som 6 månader sen. Vad jag inte kan förstå är det där med att förstå att vi faktiskt har yttrandefrihet i Sverige? Vem har undgått det? Så jäkla trött på rabiata människor  som skriker sönder sig pga att de inte sympatiserar med ett specifikt parti?  Tror dom att det gynnar nån? Tror dom att det på riktigt tillför nåt BRA via sitt neandertalarbeteende? 
I morgon ska jag och min dotter rösta. Sen blir det valvakan. 
Natti natt❣️
(null)
Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻
Miss V





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0