Fredag, snart helg och lite festligheterđŸŸ

God morgon fina! 

Jag försöker verkligen uppdatera min blogg varje dag men har faktiskt insett att jag förmodligen inte kommer att fĂ„ till det🙈 Fast det positiva i detta Ă€r ju att det blir en liten resumĂ© av tvĂ„ dagars Ă€ventyr och incidenter av alla dess slag. 

IgĂ„r fyllde jag Ă„r! Hade det riktigt mysigt trots brudtjafs med Steffi pĂ„ morgonen. Orka hĂ„lla pĂ„ lixom... Otroligt bra dag igĂ„râŁïž Möte i skolan angĂ„ende Olivers upplĂ€gg i skolan med Ă€mnen och schema. SĂ„ givande! Riktigt bra möte mĂ„ste jag sĂ€ga. Allt flyter pĂ„ som det ska. NĂ€mligen i RÄTT riktning. SĂ„ glad över vĂ€ldigt mycket som sker i mitt lilla liv för tillfĂ€llet. 

I onsdags trĂ€ffade jag Bettan och lilla L, vi fastnade vid ett fĂ€lt med treklöver. Jag har aldrig nĂ„nsin hittat en fyrklöver... Bettan hittade en ganska snabbt, knappt en minut senare sĂ„ hittade jag min! 🍀Mycket som betyder nĂ„t för mig, detta Ă€r definitivt ett sĂ„nt tecken. 
  (null)

PĂ„ lördag blir det lite festligheter hemma med mat och dryck och underbara mĂ€nniskor. Lugnt och stillsamt, eller ah...sĂ„ stillsamt det nu kan bli med mig😂 Min mat kan ju ingen klaga pĂ„ i alla fall! Ska bli riktigt roligt faktiskt! 
(null)

IkvĂ€ll har jag en date med Anna, lĂ€ngesen vi sĂ„gs! Goa AnnaâŁïž Lite galenskaper har vi allt Ă„stadkommit... Fast bra sĂ„dana, roliga minnen! 

Hela helgen Ă€r i stort sett fullbokad. PĂ„ söndag Ă€r det valdag. Har bestĂ€mt mig för vilket parti jag ska rösta pĂ„ sedan lĂ€nge. Detta Ă€r ett valĂ„r jag aldrig nĂ„nsin har upplevt tidigare, sĂ„ mycket smutskastning, sĂ„ hĂ„rda ord, krĂ€nkningar osv. Men det Ă€r ett annat inlĂ€gg, för just nu tĂ€nker jag avnjuta mitt kaffe och titta pĂ„ Nyhetsmorgon.  (null)
Ta hand om er💗 Nytt inlĂ€gg kommer förhoppningsvis ikvĂ€ll eller i morgon. 

(null)
Peace, Love and Rock n RollđŸ™â€ïžđŸ€˜đŸ»

Miss V





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, Äsikter och min vÀrld i allmÀnhet. Göteborgs yrvÀder.

RSS 2.0