Måndag! En bra sådan🙏

Hej alla godingar! 

En bra start på en ny vecka! Sov lite knas men det gav med sig under dagen, inte direkt så att jag var sysslolös. En massa viktiga samtal, hoppas på det bästa nu, håller tummarna! Positiv inställning😊 Energin flödar vilket kändes på gymmet, ville inte sluta, körde bara kondition idag men i morgon blir det mer intensivt. Underbar känsla! 
(null)

Oliver är förkyld igen, SJUKT jobbigt. Hoppas jag klarar mig den här gången, Steffi är oxå lite halvt förkyld, på bättringsvägen Thank God! Oliver beställde i alla fall våfflor till lunch❣️
(null)

I morgon blir det ännu fler samtal, otroligt frustrerande när det inte händer någonting. Något så simpelt så att en 3-åring hade kunnat ombesörja det. När jag ringer, lämnar meddelanden både via mobilsvar och sms flera gånger om men inga svar! Riktigt irriterande! Men men, jag ger mig aldrig! Inte när jag vet att jag har rätt i just den här frågan. Just try me... 

Hur som haver, hade så mycket tid över efter alla åtaganden att det började krypa i kroppen på mig! Men var tvungen att invänta Stephanie innan vi kunde bege oss till Sats Kompassen och köra järnet💪🏻 
(null)

Take care allihop! Snart blir det sängen och hoppas på bra sömn inatt. 

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V  






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0