Måndag...

Måndag igen!

Jösses vad veckorna försvinner iväg, hinner inte riktigt med! Snart oktober, Herre Gud, det var ju inte längesen jag var i Grekland? Var fasicken har veckorna tagit vägen? Men jag tänker inte klaga, det har varit otroligt bra veckor, både själsligt, kroppsligt och i vardagen. Allt faller på plats❣️ Det tackar jag min lyckliga stjärna för... 

Måndag ja, en fantastiskt bra måndag! Visst, seg som vanligt, men trots det helt amazing! Var med Oliver på bup i morse för att prata med PL om hur det har varit sen vi var där i april med medicin, sommaren, skolstarten och allt runt omkring. Han blev helt chockad över hur mycket Oliver har mognat och blivit mer "vuxen". En otrolig lyckokänsla i kroppen och sinnet och så otroligt stolt jag är över vilken fantastisk son jag har❣️ 
En bra början på veckan! 

Jag har ganska mycket personligt på gång, därav att jag inte skriver varje dag även om jag hade velat det. Är så mentalt trött på kvällarna att jag helt enkelt känner att det blir stressigt. Jag ska försöka att få till det på morgonen i stället kanske🤔 
Nä, nu tänkte jag strax attackera sängen, det är dags. Ska mysa med mina älskade kissar som redan myser med varandra❤️

(null)

Natti natt! 

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0