No words...

Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig egentligenđŸ€” 
SÄ jag gör som jag brukar göra annars, nÀmligen
att bara skriva. 

Valet 2018.
 Vilket kaos! Vilken röra! Jag kan inte förstĂ„ hur ett land som SVERIGE kan göra bort sig sĂ„ FANTASTISKT som det har gjort i detta val anno 2018. Bevis efter bevis har uppdagats om valfusk. Det gör mig pĂ„ riktigt orolig och förbannad. 
Orolig för att det för MIG har varit ett land dĂ€r jag Ă€r född och uppvuxen i gĂ„tt i förskolan, fritids, grundskolan, gymnasiet, fristĂ„ende kurser pĂ„ högskolan, jobbat, fĂ„tt barn... MITT LAND...
Sverige ett land dĂ€r mina förĂ€ldrar har jobbat och betalat skatt sedan de kom hit, helt enkelt ett land som gav oss ALLA en trygghet...
...som just idag, har visat sitt rĂ€tta jag. Ett land som har svikit oss alla! För nu , just NU, sitter vĂ€ldigt mĂ„nga och förmodligen undrar vad som hĂ€nde i söndags den 9/9-2018. 
Trygghet? Ska jag skratta? För grĂ„ta tĂ€nker jag inte göra. Pinsamt. Riktigt pinsamt för ett sĂ„ "framstĂ„ende" land som Sverige. Detta kommer att fĂ„ negativt resultat för hela Sveriges befolkning. TyvĂ€rr. Men sĂ„ kan det vara nĂ€r man tror man Ă€r "smart" och försöker sopa smutsen under mattan. 
Nu skyfflades smutsen ut igen. 
And more to come🙈
(null)
NĂ€, i morgon blir det en bra dag! Planerat in allting som ska göras och förhoppningsvis en bra avslutning med en go fikaâŁïž 
Take care! 
(null)

Peace, Love and Rock n RollđŸ™â€ïžđŸ€˜đŸ»

Miss V 






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, Äsikter och min vÀrld i allmÀnhet. Göteborgs yrvÀder.

RSS 2.0