Röstat!

Sådär! Röstat. Svåraste valet för de flesta tror jag. Olika åsikter, personliga angrepp, fula och elaka ord, missförstånd och önödiga tjafs som i vanliga fall aldrig hade existerat. Vänner blir övänner. Tråkigt, väldigt tråkigt tycker jag.  (null)


Jag är en väldigt öppen person, en väldigt accepterande människa som inte dömer nån utefter vare sig hudfärg, matvanor, träningsform, kroppsform, ögonfärg eller politisk åsikt så länge det är ömsesidigt. Men när det går över till personangrepp, när det letas efter nåt att anmärka på och egentligen skapa nåt som i grund och botten aldrig har funnits tidigare...? Ja då blir jag orolig! Varför så arga? Varför så nedlåtande? Hur hade världen sett ut om alla hade sett likadana ut och haft samma åsikter? Fy sjutton vad tråkigt! 
Jag har ALDRIG tryckt ner någon pga dennes åsikt, hur mycket jag än har ogillat den. 
Jag behöver inte tycka om alla eller hålla med i en diskussion eller behöva umgås med nån jag inte har ett utbyte av. 
Jag erkänner mina fel och ber gladeligen om ursäkt om jag har betett mig på ett sätt där jag kan ha sårat eller trampat nån på tårna. 
Jag är inte perfekt. 
Men jag är JAG och är det någon som behöver prata med mig angående något som sticker i ögonen så är det önskvärt att detta görs. Jag kan faktiskt bli riktigt sårad, ledsen, besviken trots att många kanske har svårt att tro det om den här lilla glada duracellkaninen med ett ständigt leende på läpparna. 
Enough said🙏 

(null)

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0