Sjukdomar och födelsedagsbarn🤮🍾

Så var det igång med årets första höstförkylning... Hela familjen. Ingen höjdare direkt, men vad ska man göra? Det trista är ju att vi har kommit igång med träningen som nu återigen får sig ett litet bryt (och jag ett psykbryt). Jag verkligen  avskyr att vara sjuk. Bryter ner hela mig själv på nåt sätt. 

I alla fall! Idag fyller Stephanie 19 år🍾💗 19!!? Var tog åren vägen? Otroligt, surrealistiskt, men ack så verkligt. Hon har fått sitt första jobb oxå👍🏻 På Subway, så stolt jag är över henne! Ja men välkommen till vuxenlivet lilla tjejen! 

Annars mår jag fantastiskt bra, kan inte säga nåt annat. 
(null)
Stephanie 5 år❣️   Stephanie nu❣️

Så är det! Vacker som en prinsessa, pain in the a** många gånger, men hur var man själv lixom? Får ta och fira henne lite nån dag, får vänta till nästa vecka. 
Nu tänker jag hälla upp en mugg kaffe, kura ner mig i soffan med Kiwi som sällskap och Maria Wern på burken. 
(null)
Kiwi❣️

(null)

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0