Släpp in det nya❣️

Snart är detta dygn över, borta, kommer aldrig mer tillbaka. Det som har gjorts idag, det som sagts och beslutats om, kommer att för evigt vara kvar i just detta datum, veckodag och år. Jag har verkligen tagit rätt beslut idag, har sagt de rätta  orden och gjort de rätta sakerna för att kunna se min framtid blomstra. Släppt vissa tankar jag haft som har känts fel på nåt sätt. 
Känner mig fantastiskt lycklig❣️ Nu äntligen kan jag gå vidare, nu vet jag vad jag ska göra för att bli komplett i mig själv och med mig själv. 
(null)

Jag har ju inte ENBART funderat på livet och dess gåtor idag. Har även varit på gymmet och kört ett pass, klassen heter Pure Strength. Amazing💪🏻 Träning är en stor del av mitt liv. Kan inte leva utan det, mår så bra när jag har rört på mig, när jag känner hur mina muskler jobbar, svetten rinner, pulsen ökar. Ren och skär kärlek❤️ Just love it! 

(null)

Dags och sova strax! Natti på er😴 
Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0