Stormigt värre!

Hej alla fina! 

Jösses som det har stormat i Göteborg, hela landet egentligen, fast det är ju alltid avsevärt mer blåsigt här på västkusten. Trodde ärligt att mitt hår skulle slitas loss och blåsa iväg. Kläderna oxå. 
Göteborg är väl alltid staden där det blåser och regnar jämt😂 Blåseborg! Eller Blöteborg. Men det är min underbara stad❣️ Hur mår ni i stormen? Snart oktober...inte långt till jul! Längtar faktiskt. Längtar till min syster kommer, till min mamma kommer, få känna och veta att dom är 20 min bort. Inte långt kvar🙏 
I förrgår fick jag riktiga cravings alltså, helt sjukt vad saltsugen jag blev och hade egentligen ingen riktig lust för chips eller nåt sånt heller. MEN...jag har ju våra underbara grekiska oliver från Skaloma här hemma. Massor! Så jag hällde upp ett gäng i en skål, sen var det bara att hugga i. 

(null)

Onsdag ja. Varje dag är en kamp mot klockan känns det som. Har sådana otroligt kämpiga dagar och samtal med både facket och jobbet som helt ärligt ignorerar mig och mina samtal samt sms. Funderar på att dra detta vidare. En fruktansvärd ångest detta bygger upp inom mig, och det är det sista jag behöver. Har eventuellt ett annat jobb på g, men tänker inte släppa den här totalt ignoranta attityden och denna orättvisa behandling mot mig. Utan anledning. Karma is a bitch. 

(null)

Träning ja! Skojar du? Jösses, gymmet är mitt andra hem💪🏻 Det blir 4-5 dagar i veckan, gör mig så gott! Steffi och jag försöker köra tillsammans om det går, bra push lixom! Så roligt, sån endorfinkick jag får efter varje pass. Lyckorus, nästan som att vara kär på nåt sätt. Tar det lugnt på helgerna, hemma med mys, vänner, kärlek och gott vin, vad mer krävs? För mig? Inte mycket mer. Funnit mitt lugn❣️ 

(null)

Mycket annat roligt som jag har inplanerat. En hel drös med en massa "roligheter" som jag knappt kan vänta på! Men mer info om det kommer i morgon😉 Nu tänker jag göra mig en mugg jordgubbsté, titta på Maria Wern, känna livet i mig  och planera resten av veckan. 

(null)
Cliffhanger...

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V. 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0