Träning igång och tonåringarna samlade!

Hej alla underbara! 

En sån himla bra tisdag fylld av energi och glädje och svett! Första passet på evigheter, har känt ett sånt kraftigt behov av min träning att jag nästan fick abstinens alltså. 
Gick upp tidigt, fick en massa bra gjort, fick i mig mitt morgonkaffe myste med min lejonunge Wilmer och sen mot Sats Kompassen. Mötte upp Steffi på Kungsportsplatsen emellan. 

(null) (null)

Sen var det bara att sätta igång👍🏻 VILKEN KÄNSLA! Dumt att erkänna att jag glömt bort hur jäkla skönt det är att få känna värmen sprida sig i kroppen. Hur jag börjar svettas, känna endorfinruset...nästan som när man är kär lixom😂 En helt totalt fantastisk känsla som jag har saknat och missunnat mig. Men vad säger man? Bättre sent än aldrig? Jupp! 

(null)
(null)

Tog en promenad till Haga på eftermiddagen, en fika, hem och lagade korv stroganoff, lyssnade på hur de pratar och skrattar, kivas och diskuterar...och kom på mig själv att le stort. 
MY GOD vad jag har saknat detta! Att må bra i hela mig själv, med mig själv, se hur vägen öppnar sig och blir ljusare. Detta tar jag vara på varenda sekund jag har i nuet, för hur vet jag när det vänder igen? Jag är hel❤️ En liten del som saknas ännu, men jag är hel. Nä, snart läggdags! Tidig morgon, tidig träning💪🏻 
Ha det gott friends! 

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0