Dagarna går! Vardagen är tillbaka❣️

Så var man här igen, vardagen är tillbaka, eller nästan i alla fall. Oliver börjar skolan i morgon, Stephanie är tillbaka i Göteborg och kommer hem till stan i morgon. Ny vecka med början i morgon, så mycket jag behöver ordna, jösses! Men det håller   mig upptagen åtminstone. Tror inte att jag riktigt har landat än, sen dagen jag kom hem så har alla dagar bestått av mycket intryck, känslor, glädje, sorg, lyckorus...you name it😲 Kanske stabiliserar sig lite nästa vecka. Hoppas det i alla fall. 

Har träffat mina underbara goa vänner och haft det så otroligt himla roligt!! B var här i lördags oxå, min älskade bästa vän❤️ Vad skulle jag göra utan henne? Min andra hälft! Idag hade vi en fantastisk dag ute, promenerade bort till Haga, kikade in på Regnbågsbutiken och sen tog vi en fika i solen. Så skönt väder☀️ Lilla L var oxå med så klart. 
Japp, så var det med det för denna gång. Ska boka upp mig på lite pass på Sats oxå, ska bli underbart att sätta igång med träningen igen. Motiverad till MAX! In med positiv energi, positiva människor, låta svetten lacka. 
Take care😊
(null)
Underbara söndag💗


(null)
Lördagens "godis" med B❣️


Älskade sötnos❤️❤️

(null)
Just me...

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻
Miss V 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0