Söndag!

Vilken helg!! Full rulle hela helgen. Fredagen spenderades med att städa och sånt där "roligt" men som behöver ombesörjas. Sen blev det en spontan överraskningsfest för Steffi💗🍾 Hon och gänget hade planerat utgång och hade tänkt vara här hemma innan. Så, jag och tjejerna (järngänget) tog tillfället i akt och planerade in en liten surprise. Blev HUR lyckat som helst! 
(null)
Det jag ändå tyckte var höjden av gratulationer var Olivers inlägg till henne😂
(null)
Bästa ever!  
Så ja, det blev lyckat och högljutt och roligt hade dom. Jag tröttnade på det och gick ner till Rockbaren. Träffade lite kompisar, pratade om lite allt möjligt för att sen gå hem. 

Igår lördag mådde jag inte så jättebra, huvudvärk och seg, trött. Men åkte hem till Bettan och Leia, bjöds på mat och mys och en massa prat om livet, nuet, framtiden. Älskar henne så oerhört mycket, min allra bästa vän nånsin. Soulmates. En vänskap som är så oerhört stark. Tackar mina änglar för henne❤️ 
Leia matade mig med en massa frukt och grönsaker i plast😂 Fantastiskt gott!! Det blev ett glas vin till så klart. Lite törstig lixom... 
(null)
Leias tilltugg 

Idag händer det inte mycket. Väntar på svar från D om vi ska ta en promenad eller inte? HUR svårt är det att svara? Kan bli så trött på sånt. 
Hur som helst. Ta hand om er❤️
(null)

Peace, Love and Rock n Roll🙏❤️🤘🏻

Miss V 










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Vasilikis blogg

En blogg om min vardag, tankar, åsikter och min värld i allmänhet. Göteborgs yrväder.

RSS 2.0